Heeft u een vraag over onze dienstverlening? Goed mogelijk dat het antwoord op uw vraag hier beantwoord kan worden!
Klik op een vraag en het antwoord zal zichtbaar worden.
Toch het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden?
Aarzel niet en neem contact met ons op: 085-0193297

Over ons.

Onze werkwijze

U maakt binnen enkele minuten telefonisch online of telefonisch een afspraak wanneer het u het beste uitkomt.

  1. De monteur komt bij u op locatie
  2. Stelt een diagnose op en licht deze toe
  3. De monteur maakt een prijsopgave en bespreekt dit met u
  4. Na uw akkoord begint de reparatie pas
  5. De monteur repareert uw witgoed apparaat
  6. U witgoed apparaat doet het weer!
  7. Betalen kan zowel met de pin, als contant
  8. U krijgt de bon van de monteur

Vragen hierover kunt u ons altijd stellen. Wij helpen u graag verder.

Wie zijn wij?

Uw reddingsmiddel! Wij zijn de beste en snelste oplossing om uw witgoed apparaat het weer snel te laten doen. Niet alleen voordelig, maar ook snel.

Screenen wij onze monteurs?

Ja! Ons team bestaat uit witgoed experts die vakkundig en zorgvuldig te werk gaan. Het is voor ons belangrijk om onze monteurs altijd te screenen.

Vragen over de reparatie.

Maken jullie gebruik van originele onderdelen tijdens reparaties?

Onze monteurs gebruiken alleen originele onderdelen. Originele onderdelen hebben een langere gebruiksduur en de kans dat uw defect/storing terug zal keren is dan ook vele malen kleiner. Daarnaast hebben wij een nauwe samenwerking met originele witgoedfabrikanten, hierdoor kunnen wij u snel authentieke onderdelen aanleveren.

Repareren jullie ook andere (witgoed) apparatuur?

Wilt u een apparaat laten repareren door ons, maar staat deze niet op onze site? Bel ons dan even om erachter te komen wat wij voor u kunnen doen. Wij helpen u graag verder!

Waar kan ik het type- of modelnummer van mijn witgoed apparaat vinden?

U moet eerst het typeplaatje vinden van uw apparaat. Vaak kunt u het typeplaatje vinden achter de deur of aan de binnenkant van de deur van uw witgoed apparaat. Staat die daar niet dan zou die op de volgende plekken kunnen zitten de scharnier, zijkanten- en achterzijde van uw machine en anders de pomp filter. Daar kunt u het typenummer op vinden. Het typenummer is belangrijk om te weten zodat de monteur het juiste onderdeel meeneemt tijdens de afspraak.

Onze openingstijden

Onze openingstijden zijn dagelijks van 08:30 tot 21:00. Ervaart u witgoed problemen? Aarzel dan niet langer en maak online of telefonisch een afspraak.Voor vragen kunt u ook bij ons terecht. Wij helpen u graag verder!

Hoe snel kan de monteur komen om mijn apparaat te repareren?

Als u vroeg belt kunnen wij vrijwel altijd dezelfde dag nog langskomen om uw witgoed apparaat te repareren. Bel ons om erachter te komen wanneer de monteur uw witgoed probleem kan verhelpen. Wij staan u graag te woord.

Over onze dienstverlening.

Hoe zit het met garantie?

Wanneer een monteur een onderdeel heeft vervangen heeft u 12 maanden garantie op uw reparatie. Wanneer er geen onderdeel is vervangen heeft u 3 maanden garantie op uw reparatie.

 

Heeft u andere vragen over garantie? Bel ons om uw vragen te stellen. Wij staan u graag te woord!

In welke plaatsen zijn jullie werkzaam?

Onze witgoed service is landelijk aangeboden. Onze monteurs repareren witgoed apparaten door heel Nederland. Wij beschikken over meerdere ervaren monteurs die snel en vakkundig te werk gaan. Ook bij u in de buurt!

Hoe gaan jullie met mijn privé-gegevens om?

Wij nemen de privacy van onze opdrachtgevers zeer serieus. Wanneer u uw privé-gegevens doorgeeft zullen deze ook altijd privé blijven. Wij hanteren een streng privacy beleid. Uw gegevens worden opgeslagen in een database die streng worden beveiligd.

 

Heeft u andere vragen over dit onderwerp? Bel ons om uw vragen te stellen. Wij staan u graag te woord!

Wie zijn de monteurs bij jullie in dienst?

Ons teams bestaat uit echte witgoed specialisten die 100% gecertificeerd zijn. Onze betrouwbare monteurs zijn ervaren en vertrekken pas als alles weer werkt. Verder worden al onze monteurs gescreend.

Tarieven.

Onze tarieven

Wij rekenen altijd 65 euro inclusief 15 minuten reparatietijd. Hierin zijn de diagnosekosten en reparatietijd meegerekend. Indien de reparatie binnen 15 minuten gelukt is of eerder klaar is, betaalt u ook 65 euro. Indien de monteur langer nodig heeft dan 15 minuten, dan rekenen wij 19,50 euro per 15 minuten. Dit bedrag is uiteraard exclusief onderdelen.

Mocht u het apparaat na de diagnose niet willen repareren, dan betaalt u alsnog 65 euro voor de diagnose ongeacht in welk tijdsbestek die gesteld is.

Wordt er voorrijkosten en/of parkeerkosten gerekend?

Nee, wij rekenen geen voorrijkosten- en parkeerkosten.

Zijn de reparatiekosten inclusief BTW?

Ja, de reparatiekosten zijn inclusief BTW.

Hoe betaal ik?

Bij ons kunt u zowel contant, als met de pin betalen. Voor bedrijven hebben wij de mogelijkheid om op factuur te betalen.

Kan ik mijn reparatie afspraak annuleren?

Een afspraak die vaststaat kan niet kosteloos geannuleerd worden. Wilt u het toch annuleren? Dan gelden onze volgende annuleringsvoorwaarden:
– binnen 24 uur betaalt u het standaardtarief van 65 euro
– binnen 72 uur betaalt u 25 euro

De annuleringsvoorwaarden zijn tot stand gekomen wegens het vastzetten van de planning. Wij hebben namelijk ook de garantie nodig dat een klus niet zomaar geannuleerd kan worden.

Niemand op locatie?

Wanneer de monteur voor een gesloten deur komt te staan, krijgt u hier een rekening van gestuurd per mail of per post.

Ingeval de opdrachtgever dus niet in de afgesproken tijdsblok aanwezig is op locatie voor de reparatie, wordt er 65 euro in rekening gebracht door de no-show.

Ik ben een zakelijke klant. Wat zijn de tarieven?

92,50 euro is ons starttarief voor onze zakelijke klanten. Ziekenhuizen, scholen etc. vallen ondere zakelijke klanten.

Weet u niet zeker of u valt onder de categorie van ‘zakelijke klant’? Bel ons dan even om hierachter te komen. Wij helpen u graag verder en beantwoorden graag al uw vragen.

Klachten of suggesties?

Heeft u een tip of opmerking?

Wij verbeteren ons als bedrijf dagelijks en onze monteurs perfectioneren hun vakmanschap met elke afspraak. Als u toch een tip of opmerking heeft dan staan wij daar open voor.

Waar kan ik mijn klacht indienen?

Wij doen ons best om elke klant zo goed mogelijk te helpen, helaas kan het voorkomen dat u het ergens niet mee eens bent.

https://www.witgoedreparatie-janssen.nl/klachtenformulier/

Wij zullen deze zorgvuldig en snel behandelen en indien dat nodig is contacteren.

Spoed en wachttijd.

Is er een spoed service?

Wilt u met spoed geholpen worden? Bel ons om erachter te komen wat de mogelijkheden zijn. Onze experts helpen u graag verder.

Hoe lang moet ik wachten op een afspraak?

Wij nemen dezelfde dag of de dag erna contact met u op. Dit hangt af van de dag en tijd van uw aanvraag. U kunt ons uiteraard altijd bellen als u hier meer over wilt weten. Wij helpen u graag verder en beantwoorden graag uw vragen.